Skip to content

Uppdaterat guiden om amerikanska tv-serier

april 6, 2009

Det är många som läser guiden om att se på amkerikansk tv och jag har fått en del förslag på förbättringar. En del har också haft problem med hostpot-shield, främst på windows-system. Jag har nu uppdaterat guiden med dessa förlsag och lagt till lösningar till en del av problemen.

I lördags då jag själv använde metoden för att titta på senaste avsnittet av Heroes, drabbades jag av ett annat problem. Bilden och ljudet var inte längre synkroniserade, grymt irreterande. Är det någon som vet vad detta kan bero på? Jag använder senaste verisoen av Adobes flashspelare på en mac G4 med OS X 10.4.

No comments yet

Tyck till!

