Skip to content

Under ombyggnad

augusti 13, 2009

Som ni kanske ser är bloggen just nu under ombyggnad. Jag har förändrat utseendet lite och jag kommer att förändra det lite mer snart. Allt detta är ett led i att göra bloggen lite mer personlig. Under våren skrev jag väldigt mycket om piratpolitik och detta fick min blogg att framstå som ett forum för piratpartiet, något den egentligen inte alls är meningen att vara. Det var ett tag sedan jag bloggade sist, kände att jag behövde en liten paus. Piratpolitik kan bli väldigt intensiv ibland. Tanken är som sagt att fortsätta bloggen i höst, men då med lite mindre partipolitik och mer om datorer, internet, keramik, fysik, djur och allt annat som denna värld bjuder på.

Nu ska jag iväg och öva inför SM i drejning. Bilder från övningen är på väg.

No comments yet

Tyck till!

